Asystentka ds. obsługi sklepu internetowego

Dodane Sobota, 03 Listopada 2018, 14:10:34, ID ogłoszenia: 12947
2 500 zł
Asystentka ds. obsługi sklepu internetowego
Wyświetleń: 627

Opis ogłoszenia Asystentka ds. obsługi sklepu internetowego

Stanowisko: asystentka ds. obsługi sklepu internetowego oraz spraw bieżących w firmie

Wymiar pracy: pełny etat lub tzw praca dorywcza

Wymagania: umiejętność pracy z komputerem, bezwzględna zdolność do pracy w skupieniu, bardzo dobra organizacja, wysoka kultura osobista, preferowana dobra dyspozycyjność w tygodniu, status studenta

Zakres obowiązków: wykonywanie zadań bieżących, jak np przyjmowanie zamówień (włącznie z przygotowywaniem/pakowaniem przedmiotów do wysyłki) czy przygotowywanie ofert/aukcji online, sporadycznie również obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

Korzyści: praca w dogodnej lokalizacji Wałbrzycha (ulica Mazowiecka 3), możliwość stworzenia elastycznych warunków pracy, realna możliwość rozwoju stanowiska, zdrowa atmosfera

Główna branża firmy: gry komputerowe, elektronika

Zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, Artur Piżyński

Opis ogłoszenia - Asystentka ds. obsługi sklepu internetowego

Stanowisko: asystentka ds. obsługi sklepu internetowego oraz spraw bieżących w firmie

Wymiar pracy: pełny etat lub tzw praca dorywcza

Wymagania: umiejętność pracy z komputerem, bezwzględna zdolność do pracy w skupieniu, bardzo dobra organizacja, wysoka kultura osobista, preferowana dobra dyspozycyjność w tygodniu, status studenta

Zakres obowiązków: wykonywanie zadań bieżących, jak np przyjmowanie zamówień (włącznie z przygotowywaniem/pakowaniem przedmiotów do wysyłki) czy przygotowywanie ofert/aukcji online, sporadycznie również obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

Korzyści: praca w dogodnej lokalizacji Wałbrzycha (ulica Mazowiecka 3), możliwość stworzenia elastycznych warunków pracy, realna możliwość rozwoju stanowiska, zdrowa atmosfera

Główna branża firmy: gry komputerowe, elektronika

Zainteresowane osoby serdecznie zapraszam do kontaktu telefonicznego, Artur Piżyński