Doradca Klienta - Eurobank

Dodane Piątek, 25 Listopada 2016, 12:25:40, ID ogłoszenia: 4098
Do negocjacji
Doradca Klienta - Eurobank
Wyświetleń: 746

Opis ogłoszenia Doradca Klienta - Eurobank

Doradca Klienta
Region: Wałbrzych

Główne zadania

• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży
• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekuna Klienta

Wymagania

• wykształcenie min. wyższe zawodowe (licencjat)
• roczne doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług
• mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub doradztwie finansowym
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
• wysokie zdolności komunikacyjne
• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

• pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w oddziale bankowym
• stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym
• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Pionu Sprzedaży
• prywatną, bezpłatną opiekę medyczną
• profesjonalne, bezpłatne szkolenia

Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą formularza online:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=78236c2b8c68489fbe38f5b66aea96e6

Opis ogłoszenia - Doradca Klienta - Eurobank

Doradca Klienta
Region: Wałbrzych

Główne zadania

• sprzedaż produktów bankowych w sposób profesjonalny i zgodny ze standardami obowiązującymi w banku
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży
• prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów (telemarketing, spotkania z umówionymi klientami poza oddziałem)
• wstępna weryfikacja wniosków kredytowych oraz odpowiedzialność za poziom ryzyka kredytowego
• osoby mające doświadczenie w sprzedaży produktów hipotecznych mogą rozwijać się na stanowisku Opiekuna Klienta

Wymagania

• wykształcenie min. wyższe zawodowe (licencjat)
• roczne doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą usług
• mile widziane doświadczenie w telemarketingu lub doradztwie finansowym
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
• wysokie zdolności komunikacyjne
• nastawienie na budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientami
• wiedza na temat produktów bankowych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy

• pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę w oddziale bankowym
• stałe wynagrodzenie uzupełniane atrakcyjnym systemem premiowym
• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Pionu Sprzedaży
• prywatną, bezpłatną opiekę medyczną
• profesjonalne, bezpłatne szkolenia

Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą formularza online:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=78236c2b8c68489fbe38f5b66aea96e6